Generelle oplysninger
K's Have & Interieur ApS
Stokbrogade 14A, 9800 Hjørring
CVR: 41761733
e-mail: ks-have@outlook.com
tlf.: 61 33 05 32
Betaling
På webshoppen er muligt at betale med Visa-dankort, Mastercard eller Mobilepay
Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Fragt
Priser for fragt er følgende:
Standardforsendelser sendes med GLS i Danmark.
Gebyr pr. forsendelse for ordrer under 999,-: kr. 39,00 til GLS pakkeshop, eller erhverv
Gebyr pr. forsendelse for ordrer til private: kr. 49.00 pr. forsendelse.
For ikke-brofaste øer kan der være tale om et ekstragebyr for levering.
For levering uden for Danmarks grænser, koster forsendelsen kr. 250,00 og sendes med billigste pakkespeditør.
Alle varer/ordrer kan selvfølgelig afhentes uden ekstra gebyrer i butikken eller på vores møbellager efter aftale.
Større møbler sendes ud på paller med anden speditør og derfor faktureres leveringsomkostninger på disse ordrer. Dette vil fremgå af ordrebekræftelsen. Møbler leveres til kantsten med mindre andet er specificeret.
Leveringstider
Leveringstider for de enkelte produkter fremgår i webshoppen. Mindre interiør-artikler kan kun bestille, hvis de er på lager, men enkelte møbler bestilles direkte til dig hos leverandøren. For enkelte produkter, som f.eks. Fermob kan der være en noget længere leveringstid, da alle farvevarianter ikke er på lager.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til ks-have@outlook.com eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at dine egne fragtomkostninger ikke refunderes, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder f.eks. for møbler, som leveres på en paller.
Disse typer produkter tages ikke retur
- Køb af delikatesser/fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads
- Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer i farver og størrelser.
- Varer, hvor emballagen er brudt f.eks. på creme, sæber og kosmetik produkter.
- Bestillingsvarer, som er bestilt hjem efter dit ønske (selvom varen intet fejler, byttes denne ikke).
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi forbeholder os ret til at tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til (udelukkende efter aftale):
K's Have & Interieur ApS
Stokbrogade 14A, 9800 Hjørring
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Reklamationsret
Når du handler hos K's Have & Interieur ApS som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Husk altid at tjekke varen ved levering og notér eventuelle forbehold, så vi kan gøre modkrav mod fragtmanden, hvis der er sket en fragtskade.
Varen sendes til (udelukkende efter aftale):
K's Have & Interieur ApS
Stokbrogade 14A, 9800 Hjørring
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi opbevarer alle personoplysninger efter gældende regler, og vi registrerer og videregiver udelukkende de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Du har altid ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan altid skrive til os på: ks-have@outlook.com
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 25. maj 2021
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Hent fortrydelsesformular klik her
Vi tager forbehold for prisændringer eller stavefejl.